Saturday, August 4, 2012

IFTAR - Pulau Ketam Steamboat



Yeay...berbuka pose harini dengan Zaidiana dan Shah. Today we are having something hot and steamy food at the Pulau Ketam Steamboat at Desa Park City. Kenyang sangat. Order harini lamb set for rm15.90 dengan air carrot juice. Nak tahu ape yang special pasal tempat ni? You have to try their green chilies.campur dengan bawang goreng memang terangkat babe! They will.serve you with three different soup that are tomyam, curry and chicken.soup. You can choose which one you like and I prefer to have my steambot with tomyam soup..delicious!

          After that both of us heading to pick up Pija's at her house and then we went up straight to Tutti Frutti. Memang boleh beku seh bila makan eskrim dikala sejuk begini...haha...ketaq tangan iolls. Whatever it is memang seronok.



P/S: Shah konfirm da order kukis...12 balang...Alhamdulillah :)

4 comments:

  1. salam. sekadar ingin memberi peringatan. logo HALAL yang digunakan oleh Pulau Ketam Steambaod ialah loga yang tidak disahkan oleh pihak Jakim. oleh berhati2lah.. skadar memberi peringatan sesama umat Islam. carilah restoran yang sememangnya mendapat pensijilan HALAL oleh JAKIM. satu2nya badan yang mengeluarkan Pensijilan HALAL di Malaysia. layari laman web JAKIM untuk melihat Logo HALAL jakim yang betul dan perhatikan betul2 agar tidak tertipu kerana ada pihak yang mengeluarkan logo HALAL yang hampir sama dengan pihak JAKIM. Pada logo HALAL JAKIM, nama MALAYSIA terletak pada garisan bulatan, manakala logo tiruan nama MALAYSIA diletakkan dibawah perkataan HALAL. HALALAN Toyyibah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bro, go and tell that to all bloggers who promote Chilly's

      Delete

Share Your Thoughts Here